dimecres, 8 de desembre del 2010

No m'he perdut, tot i que ho sembla.../ No me he perdido, aunque lo parece...

...sembla que estic perduda però no és així. El meu problema aquest any es diu institut, ell em pren totes les hores que jo abans dedicava a cosir, espero que aviat passi.
...parece que estoy perdida. La culpa la tiene el instituto, todas las horas que antes cosía ahora se las dedico a este "nuevo amor", espero que pase pronto.


E l cap de setmana he decidit que és per a la família i procuro no portar-me feina a casa. Aquest, hem anat a Palafrugell a descansar. El dissabte vam anar de passeig a Girona (m'encanta) i vam caure aquestes cosetes.

El finde he decidido que es para la familia y procuro no llevarme trabajo a casa. Este fin de semana larago hemos estado en Palafrugell y el sábado aprovechamos para ir a Girona, me encanta. Me compré estas cositas.





Com les meves companyes d'Ascatmantex, estic fent algunes cosetes per la paradeta que tindrem el dia 19 a Terrassa a benefici de la Marató de TV3. He costumitzat aquests draps de cuina de l'ikea. I també he fet uns altres per a un regal de Reis.

Como mis compañeras de la Associació Catalana de Manualitats Tèxtils, estoy haciendo algunas cositas para la paradeta que tendremos el próximo dia 19 de diciembre en Terrassa a beneficio de la Marató de TV3 . He costumizado estos trapos de cocina del Ikea. I también he hecho otros para un regalo de Reyes.
També estic fent els regalets de les senyoretes, més endavant us els ensenyaré.
También estoy haciendo los regalitos de las señoritas, más adelantes os los enseñaré.
Petonets noies....

4 comentaris:

ElBosquedeSara ha dit...

Molt macos aquests draps... em sonen bastant! Petonets.

Magda ha dit...

Júlia que macos t'han quedat!!! segur que ens els prenen de les mans!!!
Una abraçada

AURORA ha dit...

Julia:
Te han quedado muy bonitos y seguro qu en el mercadillo te los compran rapidamente.
¿Qué son esos ovillitos de lana que salen en la primera fotografía, son tan pequeños como parecen?.
Un abrazo desde Zaragoza.

pilar ha dit...

Hola amiga. Cómo te comprendo!!! ahora el trabajo es una montaña....no hay tiempo para nada. Me encanta lo que has hecho con los paños de ikea....tienes una imaginación enorme. Muchos besos, Pilar